2011. május 23., hétfő

Egy kis pótlás...

Amikor elkezdtem azokat a blogbejegyzéseket, amelyek Gábor Miklós egy-egy szerepét járják körül, azt ígértem, hogy a jobb eligazodás kedvéért olyan tárgyszavakkal látom el őket, hogy később, ha már tekintélyesebb számú ilyen cikk lesz, lehessen bennük keresni különféle szempontok, így például az író, a darab címe, a szerep neve, az előadás rendezője és még egy-két szempont alapján. Most, amikor visszanéztem ezeket a cikkeket, észrevettem, hogy kettő esetben a tárgyszavak közül kihagytam a  Gábor Miklós által alakított szerep nevét. Könyvtárosként nagyon nem örültem e következetlenségemnek... Viszont törölni sem akartam ezeket a bejegyzéseket, hogy kijavítva rakjam őket vissza, féltem, hátha valami gubancot okozok a blogban.
Így ezt a megoldást találtam ki, amit most alkalmazok: idelinkelem azt a két beírást a kihagyott tárgyszavakkal, és ha később valaki ezekre a tárgyszavakra keres rá, legfeljebb két kattintással jut el a kívánt olvasnivalóhoz, nem eggyel, ahogy normális lenne, de eljut, és ez a fontos.

Na szóval itt van ez a kis hiánypótlás, és a két szerepnevet beírtam a tárgyszavak, azaz a címkék közé:



játszotta.

Egyúttal kihasználom az alkalmat, hogy a Nyaralókból feltegyek egy korábban nem mutatott nagyon szép képet, rajta Gábor Miklós, Tolnay Klári és Kelemen Éva:



S ha már írok, egyúttal szeretnék ajánlani valamit: a FACEBOOK-on is van Gábor Miklós-oldal!
Érdemes meglátogatni, még érdemesebb "tetszik"-elni: sok apróbb-nagyobb információhoz, fényképhez, és nem utolsó sorban remek és ritka videobejátszásokhoz lehet ott hozzájutni. Ráadásul így virtuális kapcsolatba lehet kerülni más Gábor Miklós-rajongókkal, és mint az már gondolom mindenki előtt ismert, lehet hozzászólni, véleményt mondani, saját emlékeket, élményeket is megosztani. És aki már bejelentkezett rajongónak, maga is megteheti, hogy saját ismerőseinek tovább ajánlja az oldalt egy-egy bejegyzés megosztásával.

Úgyhogy én magam személy szerint is sok szeretettel várok minden színházrajongót Gábor Miklós facebookos oldalára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése