2018. április 29., vasárnap

Itt a családfa rajzos változata

Foglalkoztam már Gábor Miklós családjának történetével. Sok infó előkerült, de még mindig vannak erős hiányok; ez az ilyen jellegű kutatások velejárója, hiszen felső határ a csillagos ég...

Tükör 1966. november 1. hátsó borító - csonka változatban találtam meg

Amit eddig sikerült előbányászni, három folytatásban, szöveges formában megírtam. Itt vissza lehet olvasni őket:

1. rész: A "kályha": Gábor Miklós és szülei

2. rész: Az apai ág

3. rész: Az anyai ág



Már akkor ígértem, hogy megpróbálok összehozni egy rajzos formát is, hogy még szemléletesebb legyen a téma. Ennek most jött el az ideje, kipróbáltam egy erre való programot: betápláltam a személyeket, földrajzi helyeket, eseményeket és kíváncsian szemlélgettem az egyre lombosodó családfát. Ez időben egyébként még távolabb megy vissza, mint a leírt anyag.

A jobb olvashatóság kedvéért félbevágva is megmutatom.  A képekre kattintva valamennyire tovább is lehet őket nagyítani.

Teljes kép:


 Bal oldal:


Jobb oldal:


Egyelőre itt tartok...

Részletesebb tájékozódáshoz továbbra is ajánlom a fenti három linket, ahol egy-egy személy adatai részletesebben és együttesen áttekinthetők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése