2014. május 9., péntek

Kritika az újra-rendezett Hamletről

Ígértem, hogy mutatok kritikákat a nem egészen 200. előadás után, a Royal Shakespeare Company budapesti vendégjátékának hatására (is) átrendezett Hamlet előadásról, Gábor Miklóssal a címszerepben.
A megújított előadás premierjét Shakespeare születésének 400. évfordulójára időzítette a színház.

A Film Színház Muzsika 1964. 18. számába a kiváló Demeter Imre írt kritikát:




És még két kép ugyanabból a forrásból:




Körül fogok nézni ebben a tárgykörben a korabeli napilapokban és kulturális folyóiratokban is.

2 megjegyzés:

  1. Hajdanán a Madách Színház kiadott egy reprezentatív füzetet a Hamlet előadásról. Nekem van egy Gábor Miklós által dedikált példány. Most a mikor elővettem, találtam benne egy kétoldalas fényképekkel illusztrált riportot, mely a Képes Újságban jelent meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bedő János, köszönöm a hozzászólását. Szeretném megkérdezni, esetleg meg tudná-e tenni, hogy az említett műsorfüzetet és a Képes Újság riportot is beszkennelve elküldené nekem? Nagy örömmel tenném közzé a blogban, ennyivel is több dokumentumot ismernénk Gábor Miklósról és tennénk hozzáférhetővé más érdeklődők számára :)

      Törlés