2013. május 30., csütörtök

Gábor Miklósról beszélek a Kanizsa TV-ben...

Mivel most nem volt időm egy igazi, elmélyült blogbejegyzést írni, mégiscsak megmutatom a Kanizsa TV-ben készített műsort, amelyben én beszélek kedvenc színészemről.

Az idén már több megtisztelő meghívást kaptam K'ARC című kulturális műsorukba, ahol többnyire Kanizsa zenei életének régi emlékeiről mesélgettem. Születésnapja környékén pedig úgy gondoltam, legyen Gábor Miklós a téma, egy kicsi hozzájárulásként ahhoz, ami ennek a blognak is célja, és ez Gábor Miklós emlékének őrzése, megosztása és pályájának be- és felmutatása. 

Még áprilisban került adásba két részben, de nem igazán reklámoztam. Egyrészt én magam sem szeretem magamat nézni, másrészt úgy éreztem, van a műsorban egy-két mondat, amit ma máshogyan mondanék, illetve van olyan része Gábor Miklós életpályájának, amit nem domborítottam ki eléggé (ez a rendezés). Csak az a helyzet, ha előre megírom a szöveget egy ilyesmi műsorhoz, egész biztosan nem tudom ugyanúgy elmondani, mert az valahogy megbénít, jobban szeretek szabadon beszélni. A vázat persze átgondolom, azt, hogy mi legyen az egész felépítése és mi az, amit semmiképpen nem szabad kihagynom, hiszen az illusztrációkat is annak alapján kell összeszednem. Attól kezdve aztán "önjáró" lesz a dolog. Igaz, nem egyenes adás, lehetne javítani, de az ember azért méltányolja a Kanizsa TV munkarendjét is; én legalább is igyekszem úgy csinálni, hogy minél kevesebb utómunkát igényeljen a dolog - tehát gyakorlatilag majdnem úgy vesszük fel, mintha élő adás lenne.

Egyszóval nem vagyok elégedett, de egy olyan barátomnak megmutattam, akinek adok a véleményére, és neki tetszett. Ezért mégis felteszem ide, de lehet, hogy a facebook-on azért nem fogom reklámozni, mint a többi posztomat...

Első rész:





Második rész:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése